Lütfen ülkenizi ve tercih ettiğiniz dili seçiniz

İade ve İptal

1. SİPARİŞİMİ NASIL İPTAL EDEBİLİRİM ?

Siparişlerinizin iptalini 05452884468 no'lu müşteri hizmetlerini arayarak gerçekleştirebileceğiniz gibi aynı numara üzerinden mesaj ile de iptal edebilirsiniz.

Kargoya verilmemiş siparişlerinizi para iadesi veya hediye çeki karşılığında, kargoya verilmiş siparişlerinizi para iadesi karşılığında iade edebilirsiniz.

 

2. İADE SÜRECİ NASIL İLERLER ?

Ürünü teslim aldıktan sonra herhangi bir nedenden dolayı iade etmek isterseniz, teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde iade edebilirsiniz.

İade işleminin gerçekleşebilmesi için ürünle birlikte gelen iade formunu eksiksiz doldurarak iade edeceğiniz ürünü ambalajı ve varsa aksesuarlarıyla birlikte bize iade ettiğiniz paketin içinde eksiksiz ve hasarsız bir şekilde kargoya vermelisiniz.

İade etmek istediğiniz ürünleri MNG Kargo'dan 429557724 numaralı kod ile karşı ödemeli olarak, diğer kargo firmalarından kendiniz ödeyerek gönderebilirsiniz. Ürünün iadesinin onaylanması için ürün tekrar satılabilirlik halini korumalıdır. (Tadilat işlemi görmemiş, kullanılmamış, kirlenmemiş, yıkanmamış ve üzerine koku sinmemelidir.)

Ürün elimize ulaştıktan sonra 24 saat içerisinde açılır ve iade süreci başlar. İade birimi tarafından ürünle ilgili gerekli kontrollerin yapılmasının ardından iade talebinin onaylanması durumunda 3(üç) iş günü içerisinde para iadesi ödeme yönteminize bağlı olarak banka hesabınıza veya kredi kartınıza yansır.

Banka / Kredi Kartı ile yaptığınız siparişlerinizde ücret iadesi ödemeyi yaptığınız kartınıza yapılacaktır. Alışverişinizi kredi kartına taksit seçeneğiyle gerçekleştirdiyseniz ürün bedeli taksit adedi kadar bölünerek her ay kredi kartınıza iade edilecektir. Kapıda ödeme siparişlerinizde ise ücret iadesi için TR ile başlayan 26 haneli IBAN numaranızı ve IBAN sahibinin adını ve soyadını iade talep formunda iletmeniz gerekmektedir.

 

3. İADE YAPILMAYAN ÜRÜNLER NELERDİR ?

İndirimli ve outlet ürünlerin iade işlemi yapılmamaktadır.

 

4. ÜRÜN DEĞİŞİMİ YAPABİLİR MİYİM ?

Satılan ürünlerin sınırlı sayıda stoğu olmasından dolayı değişim sürecimiz yoktur. Elinizdeki ürünü hiçbir ücret ödemeden geri ödeme karşılığında iade ederek size uygun bedeni/numarayı yeniden sipariş verebilirsiniz. 

 

5. IBAN NUMARAMI NASIL ÖĞRENEBİLİRİM ?

IBAN, banka hesabınıza ait olan ve TR ile başlayan 26 haneli numaradır. Bu numarayı hesap cüzdanınızdan, bankanızın ATM’sinden ya da çağrı merkezinden öğrenebilirsiniz.

 

6. YURTDIŞINDAN VERİLEN SİPARİŞLERDE İADE YAPABİLİR MİYİM ?

Yurtdışından yapılan alışverişlerde iade yapılmamaktadır.

 

 7. HESABIMA YAPILAN PARA İADESİNİ GÖREMİYORUM. NE YAPMALIYIM ?

Bu durum bankanız ile ilgilidir. Bankanız para iadesini hesap hareketlerinize hemen yansıtmayabilir. İade süreci ile ilgili sorun yaşıyorsanız 05452884468 no'lu Müşteri Hizmetlerimizden detaylı bilgi alabilirsiniz.

 

 8. İPTAL ETTİĞİM ÜRÜNÜ TEKRAR SİPARİŞ VEREBİLİR MİYİM ?

İptal ettiğiniz ürünler stoklarımızda mevcutsa yeniden sipariş oluşturabilirsiniz.

Kolay Ödeme
Online Kredi Kartı
İle Kolay Ödeme
İade ve İptal
Para iadesi karşılığında kolay iade garantisi.
Müşteri Hizmetleri
Whatsapp ve Telefon
Destek Hattı
Hızlı Gönderim
Yapacağınız tüm alışverişlerde geçerlidir.
×
Merhaba, bilgi almak ister misiniz?